Review

Review: Dit vinden moeders van de VTech Kidi Smart Glow Art!

7.9

VTech Kidi Smart Glow Art: de slimme speaker voor kinderen

Twee moeders testten de VTech Kidi Smart Glow Art! Dit is een smart speaker speciaal voor kinderen. Het doel? Kinderen uitdagen en spelenderwijs meenemen in een wereld vol mogelijkheden!

Een compacte speaker met verrassende functies

Deze slimme speaker bedien je door middel van je stem. Net als Google Play reageert Kidi op 'Hey Kidi'. Vraag om meer dan 170 moppen, rijmpjes en weetjes. Speel spellen en ontdek de 7 ingebouwde activiteiten waarmee je onder andere je reactievermogen traint, je toekomst voorspelt, je woordenschat traint en hulp krijgt bij het maken van beslissingen. Bovendien beschikt de Kidi Smart Glow Art over een wekkerfunctie (digitaal en analoog).

Versier de verlichte ring

Naast een speaker is het ook een lichtbox voor in de kinderkamer. De magische glow kleurt in maar liefst 10 verschillende kleuren. Door speciale commando's uit te spreken, verander je bovendien de kleur van het sfeerlicht. Met behulp van uitwisbare neon-markers teken en schrijf je op de verlichte ring. Dit maak je heel gemakkelijk weer schoon met de bijgeleverde reinigingsdoekjes. Je kind kan de speaker dus helemaal personaliseren en zijn creativiteit de vrije loop laten!

Bluetooth

Je zou bijna vergeten dat dit boxje ook doet waarvoor hij oorspronkelijk bedoeld is: muziek afspelen. Maar, ook dat kan! Door middel van de Bluetooth-verbinding luister je naar je favoriete muziek. Zo staat je kind blij op met een vrolijk muziekje in de ochtend en gaat hij naar bed met een rustgevende beat als het even nodig is. Of bouw je eigen disco-party, inclusief eigen lichtshow die je zelf verzint.

Lees je mee wat de testmama's en hun kindjes ervan vinden?

Testrapport

Voordelen