{{ message.message }}
{{ button.text }}

Review

Fisher Price speelgoed

8.1

Fisher Price

Fisher Price staat voor spelenderwijs leren. De producten van Fisher Price stimuleren op een speelzame manier de gedachten van jouw kindje. Het lichaam wordt getraind en een unieke persoonlijkheid wordt ontwikkeld. Niets is mooier dan plezier beleven aan het leren van je kindje. Fisher- Price maakt speelgoed dat de leermomenten extra leuk maakt, vanaf de geboorde tot en met kleuter.

Muzikale leeuw loopwagen (t.w.v. € 46,99)

Met de loopfiets kan je baby zitten & spelen of staan & lopen. Door de loopfiets kunnen ze hun evenwicht bewaren terwijl ze leren lopen. Bij de instelling staan & lopen wordt je baby beloond met leuke geluidjes en deuntjes. Bij de instelling zitten & spelen zijn er allerlei speelactiviteiten op de muzikale leeuw loopwagen. Van een lichtgevende neus, bewegende onderdelen tot aan vrolijke deuntjes.

Little People boerderij (t.w.v. € 63,99)

Voor urenlang boederijplezier moet je zijn bij de nieuwste Little People Fun Sounds Farm. De boerderij bestaat uit boer Eddie, een paard, een koe, een schaap en een kip. De hoge schuur en silo zijn ideaal om zittend of staand mee te spelen en ze bevatten vele leuke geluiden en liedjes die je kindje meenemen in het leven op de boerderij. Het geluid is onder andere hoorbaar wanneer de deuren open- of dichtgaan.

Hobbel Giraffe met licht en geluid (t.w.v. € 77,99)

De hobbel giraffe herkent bewegingen en stimuleert schommelen terwijl je kindje leert balanceren! De hobbel giraffe registreert de bewegingen van je kindje. Als reactie hierop komen er bewegende lichtjes op de nek, vrolijke deuntjes en leuke zinnetjes. Hoe sneller je kindje schommelt, hoe meer lichtjes en deuntjes aangaan. Dit alles resulteert in eindeloos veel speelplezier!

Testmoeders

De testmoeders hebben één van de Fisher Price producten thuisgestuurd gekregen. Na afloop mochten zij het product houden als dank voor het testen! Het enige wat zij moesten doen was gedurende 2 weken hun bevindingen met betrekking tot het product vastleggen met een korte filmpje, foto’s en blogs. Veel leesplezier!

Testrapport

Scorekaart

25% 25% 25% 25% 25%