{{ message.message }}
{{ button.text }}

Trainen met je baby

Quality time en fit worden in één!

Afbeelding blog 'Trainen met je baby'

Sporten met je baby als halter, voor de kersverse mama's! Sportcoach Delphine Steelandt stelt dit voor en schreef hier een boek over: #Fitmom. 

Zij is tijdens haar bevalling 18 kilo aangekomen en wilde graag weer op haar oude gewicht komen. Maar waar haal je als kersverse mama de tijd vandaan? De oplossing: sporten met haar zoontje! Ze vertelt: “Je voert eigenlijk allerlei oefeningen uit om buik-, poep- en bekkenbodemspieren te kweken. Maar in plaats van met gewichten te werken, gebruik je je baby als halter. Dat is niet alleen goed voor een strak lijf, maar je spendeert ook quality time met je kleintje.”

Wat benadrukt moet worden is dat kersverse mama's zich vooral niet met andere moeders moeten vergelijken, zoals Doutzen Kroes of Kate Middleton die na een veel te korte tijd er prachtig uitzien. Dat is geen reëel beeld, Delphine zegt: ''wees niet te streng voor jezelf, maar geef je lichaam de tijd om zichzelf weer aan te passen.”

In haar boek geeft Steelandt raad om vier weken na de bevalling haar boek open te slaan, waarin ze uitlegt hoe je in honderd dagen tijd weer fit wordt. In totaal zijn dat zestig verschillende gerechten en zestig uitdagende oefeningen. 

Het boek is opgedeeld in drie opbouwende fases (drie maanden), waarna je je niet steeds beter en energieker voelt, maar de band met je kinderen ook hechter wordt door samen met elkaar de oefeningen te doen!

#Fitmom kan je HIER bestellen! 

Hoe train jij je weer fit? Met of zonder baby? Laat het ons weten!

BRON: HLN


*Mamaplaats faciliteert een open en voor iedereen toegankelijk social platform. Zij is niet verantwoordelijk voor inhoud en authenticiteit van posts. Algemene voorwaarden.

Login bij Mamaplaats
Login

Nog geen account bij Mamaplaats?
Registreren
profiel aanmaken

Ik heb al een account.
Ja, dat wil ik

Nee, dank je