{{ message.message }}
{{ button.text }}

Heb je het ene probleem niet, heb je het andere wel

We zijn in ieder geval weer thuis, fijn bij ons mannetje. Gelukkig maar :)

Afbeelding blog 'Heb je het ene probleem niet, heb je het andere wel'

Een paar dagen nadat ik mijn laatste blog op papier had gezet, mocht ik naar huis. In het ziekenhuis waren een paar onderzoeken gedaan en eigenlijk kwamen daar niet veel rare dingen uit. Ze wisten het dus niet zo goed. Voor hun viel het dus op dit moment onder spanningshoofdpijn en ik moet mijn draagkracht vergroten. Nou heb ik jaren aan topsport gedaan en ken mijn lichaam behoorlijk goed. Dit is geen spierspanning of stress. Er is meer aan de hand! Maar goed, ik kreeg dus 2 opties;
1. Ik kon in het ziekenhuis wachten tot ze tijd hadden om een schema op te stellen. Of;
2. Ik kon naar huis gaan en een afspraak bij de huisarts maken om daar een schema op te stellen.
“Eh wat? Dus jullie weten het niet en gaan daarom niets meer doen?” “Klopt, wij zien zo snel niets ernstigs dus je mag naar huis..”

De keuze was voor mij snel gemaakt. Nu dus naar huis en op bed liggen. Via een bevriende internist kwamen we toch achter een paar ‘foutjes’ en zij gaf nog andere opties waar de hoofdpijn vandaan kon komen. Voorlopig zijn we hier dus nog wel even mee bezig. Maar goed, zolang ik bij ons ventje mag blijven, vind ik het prima.

Toch zal je altijd zien dat zowel leuke, als minder leuke dingen samen komen. Want ja hoor, bij de meeste mensen gaat het verlengen van hun telefoonabonnement goed en bij mij moet het weer fout gaan..

De dag voordat we naar Disney gingen, werd ik na een aantal mislukte pogingen weer gebeld. Ik wist welke telefoon het moest worden, dus die zaterdag was de verlenging rond. Woensdag zou de telefoon geleverd worden en ik dacht dat KPN het eindelijk voor elkaar had. Wilde niet weer de problemen van 2,5 jaar terug. Maar nee hoor, daar gingen we weer. Donderdag kwam de nieuwe telefoon pas binnen en ik had ‘m nog even apart gelegd omdat de oude het toch nog deed.

Precies in de periode dat het zo slecht met mij ging, hield mijn mobiele telefoon die maandag er mee op. Dacht alleen bij mezelf; heb toch tot het einde van de maand voor deze telefoon inclusief verzekering betaald, dus laten we maar naar de winkel gaan. Dinsdagochtend zat ik dus met veel moeite in de winkel. Na een half uur werden we geholpen en helaas meer slecht nieuws.. Ze waren een verzekering op mijn nieuwe telefoon vergeten af te sluiten en omdat ik mijn abonnement had verlengd was mijn oude telefoon niet meer verzekerd vanaf het moment dat de nieuwe binnen was. Ik kon inmiddels niet meer zitten, dus hebben we liggend in de auto de klantenservice gebeld. Deze dame had weinig weet van KPN en wilde/kon ons niet verder helpen. Wij kregen geen of foutieve informatie en mijn vriend hield vol. Deze werd dus door de dame in kwestie als onbeschoft bestempeld. Wat? Geen scheldwoorden of grof taalgebruik maar wel onbeschoft? Dit kwam al raar over. Ondertussen was de pijn voor mij te hevig, maar wilde even doorzetten. Aan de telefoon kwamen wij niet verder en er werd ons gezegd de nieuwe telefoon in de winkel in te leveren om zo het abonnement te annuleren. Wij terug naar de winkel en je raad het al.. de telefoon afgeven kon natuurlijk weer niet. Dus 45 minuten, 2x overgeven en heel wat pijn verder kreeg ik te horen dat de verlenging was geannuleerd en dat ik een doos thuis zou krijgen om de nieuwe telefoon terug te sturen. Ikzelf kon direct door naar het ziekenhuis, dus dat was een klus voor mijn ouders.

Donderdag was ik alweer 5 telefoongesprekken verder toen bleek dat de verschillende medewerkers het fout hadden en ik toch geen doos thuis zou krijgen. De telefoon moest ik zelf opsturen en daar had ik inmiddels nog maar een paar dagen voor. Op zaterdag had mijn moeder de telefoon weggebracht en toch bleven de mailtjes uit. Bijna een week later op vrijdag was ik weer wat telefoontjes verder en kreeg ik te horen dat alles verwerkt was, dat ik dus naar de winkel kon om mijn oude telefoon te repareren. Echt goed voelde ik mij niet, dus onder begeleiding dan maar weer naar de winkel. Tuurlijk moest het weer fout gaan, de ingangsdatum van mijn verzekering was op 22-12-2015 gezet in plaats van 2,5 jaar geleden. Er was dus minder dan een maand voorbij en mijn telefoon kon dus niet ingenomen worden. Of ik even na de 23ste terug wilde komen.. Oke, werd dus weer contact via Facebook en kreeg te horen dat ik mijn telefoon toch in kon leveren bij de winkel. Dit ging zaterdag weer niet zonder slag of stoot, dus vraag me af wat me nog meer te wachten staat.

Pff het lijkt wel een soap, kan het nou nooit normaal gaan. ;) Heb wel andere dingen aan mijn hoofd, zoals alle mooie ontwikkelingen van onze zoon en helaas ook een paar minder leuke dingen. In mijn volgende blog meer daarover..

*Mamaplaats faciliteert een open en voor iedereen toegankelijk social platform. Zij is niet verantwoordelijk voor inhoud en authenticiteit van posts. Algemene voorwaarden.

Tags: #Mama, #Gezond

Login bij Mamaplaats
Login

Nog geen account bij Mamaplaats?
Registreren
profiel aanmaken

Ik heb al een account.
Ja, dat wil ik

Nee, dank je