{{ message.message }}
{{ button.text }}

Seth (11) bedenkt geniale marketingtruc die leidt tot politiebezoek

De Amerikaanse jongeman kreeg de politie op zijn dak na een marketingstunt

Afbeelding blog 'Seth (11) bedenkt geniale marketingtruc die leidt tot politiebezoek'

Seth had met zijn standje voor zijn huis in Brigham City veel bekijks. Op zijn zelfgemaakte reclamebord had hij in koeienletters 'Ice Cold Beer' geschreven. Hierop werd de politie ingeschakeld, want een minderjarige die bier verkoopt, dat kan natuurlijk niet. De politie was al snel ter plaatse.

Die stelden direct vast dat er niks aan de hand was. Wat bleek? Seth had in kleine letters 'root' boven het woord 'beer' gezet. Root beer is een zoethoudende, alcolvrije frisdrank, populair in de Verenigde Staten. De agenten konden er smakelijk om lachen en deelden foto's van het tafereel op hun Facebookpagina. 

Seth is van plan de hele zomer door te gaan met zijn zaakje. Zijn moeder Alexis vertelt dat hij wel zo'n zestig flesjes fris per dag verkoopt. 

Bron: HLN

*Mamaplaats faciliteert een open en voor iedereen toegankelijk social platform. Zij is niet verantwoordelijk voor inhoud en authenticiteit van posts. Algemene voorwaarden.

Login bij Mamaplaats
Login

Nog geen account bij Mamaplaats?
Registreren
profiel aanmaken

Ik heb al een account.
Ja, dat wil ik

Nee, dank je