{{ message.message }}
{{ button.text }}

In strijd met mijn kilo's, deel 2

Op 29 augustus begon ik met mijn strijd tegen de kilo's. Echter is er sindsdien weinig verandert. Tot een maand geleden.

Afbeelding blog 'In strijd met mijn kilo's, deel 2'

Op 29 augustus begon ik te bloggen over mijn strijd tegen de kilo's. Ik had mezelf al wijsgemaakt dat dit net 2 maand terug was, maar helaas Susan.. je hebt alweer 4 maanden niks gedaan! Bravo! 

Oh nee wacht, dat is niet helemaal eerlijk. Je hebt bijna iedere avond buiten gelopen in de hoop dat dit zou helpen om af te vallen, maar helaas. Je hebt al het snoep laten staan, in de hoop dat dit hielp, maar helaas. Op de één of andere manier, wat je ook probeerde, er ging niks vanaf.

Tot dat ik het advies van mijn broer opvolgde, namelijk: koolhydraatarm eten. Met weinig vertrouwen ben ik hieraan begonnen, een week nadat zij gestart waren. Geen brood, geen aardappel, geen snoepjes, koekjes, chips etc. En oh ja, niet eten wanneer het je uitkomt, maar eten op vaste momenten. 

Voor mijn gevoel hielp dit mij weinig maar ik stond dan ook niet meer op de weegschaal omdat ik dat ding verafschuw.

Vorige week werd ik aangesproken door mijn buurvrouw: hé ik denk dat I persist wel wat voor jou is, ga je mee?!
Uh, I, wat? Even googlen. Ah, afvallen. Samen, met een groep, he wat leuk! De hele website heb ik afgezocht naar informatie en direct heb ik de I persist Coach een bericht gestuurd. Ik baal nu al zolang van het lichamelijk omhulsel waarin ik rondloop dat het nu tijd wordt om daadwerkelijk iets te gaan doen.
En helaas: ik heb geen oppas voor Logan, is geen excuus want hij mag gewoon mee! Hoe leuk is dat. ( al zie ik daar nog niet echt de handigheid van in. ) Ik vrees dat alle oefeningen dan 11 kilo zwaarder worden, dat kan natuurlijk ook meewerken voor het afvallen haha.

Goed, ook van I persist krijg ik een mapje met wat wel en niet te eten. Koolhydraatarme recepten en lessen sport waar je u tegen zegt. Ooit gekeken naar zoiets als een afvalprogramma op TV? Kasten slepen door de ruimte, matten slepen, rennen, springen etc. Nou, beeld je nu in dat ik, met mijn prachtige vetkwabben daar sta te springen, alles op en neer. Wat voelt dat vreselijk zeg! Maar hé, daarvoor sta ik daar! Het is namelijk de bedoeling dat die drilpudding verdwijnt!

Wat ga ik nu precies doen? 
Een Facebookpagina volgen, alleen voor 'onze groep' afvallers met tips en trucs, aanmoediging en motivatie!
Het koolhydraatarme dieet volgen.
2 a 3 keer in de week een helse sportles uitvoeren.
2 wekelijks wegen. En dan niet alleen mijn gewicht, maar ook de vetpercentages, mijn BMI, mijn spiermassa en mijn leeftijd op basis van de gegevens die eruit komen. 

Heb ik er vertrouwen in? Nog niet helemaal. Ga ik ervoor? Absoluut! Over 2 weken wil ik resultaat zien op mijn uitdraai! Al is het maar een mini stapje vooruit. WE CAN DO THIS!

En oh ja, de cijfers, want ik heb toch daadwerkelijk wel iets behaald afgelopen maand.

Startgewicht: 97 kilo
Tussenstand: 93 kilo
Eerste einddoel: 75 kilo
Nieuwe einddoel: 70 kilo

De eerste 4 is eraf, nog 23 te gaan! 

👋🏼  Heb je een vraag of een suggestie? Werkt er iets niet? Laat het ons weten!
Login bij Mamaplaats
Login

Nog geen account bij Mamaplaats?
Registreren
profiel aanmaken

Ik heb al een account.
Ja, dat wil ik

Nee, dank je