De verhaaltjes verteller van Fisher Price

Door: caroliene
caroliene
TESTMOEDER caroliene

Zowel Levi als Linsey waren beide erg enthousiast toen het pakketje binnen kwam en er moest natuurlijk gelijk mee gespeeld worden! Er hoeft natuurlijk niks geïnstalleerd te worden dus het boekje is meteen klaar voor gebruik :)! Op naar de test.

8.0

• Telefoon wordt niet beschadigd
  • Vele apps
  • Kleintjes kunnen niet bij je telefoonknopjes

• Geluid kan niet geregeld worden als de telefoon in het boekje zit
  • Voor elk dingetje moet je telefoon uit het boekje halen
  • Weinig apps in het Nederlands

Wel moesten we nog even de App’s downloaden in App store voordat Levi aan de slag kon want zodra de telefoon erin zit kan je dat niet meer doen. Als je in App store gewoon Fisher Price in toets bij “zoeken” krijg je alle App’s te zien let wel op er zijn er namelijk maar 2 of 3 die Nederlands zijn de andere 37 zijn Engels! Na alles te hebben ingesteld op mijn telefoon kan hij in het boekje geplaatst worden! Op de achterkant van het boekje staat aangegeven hoe je hem kan openmaken om je telefoon erin te doen (zie foto).

Ook handig voor onderweg

Ook deze week weer heerlijk gespeeld met de verhaaltjes verteller! Hij is zelfs mee geweest naar het restaurant dit was geweldig want je kent het wel “lang wachten op je eten, 2 kinderen vermaken en op de zelfde plek te laten zitten!”. Het is een hele opgave maar het is te doen! De verhaaltjes verteller is op zo’n moment een uitkomst het hield onze Levi in ieder geval lekker bezig en zo hadden we geen kind aan hem.

Goed gebruikt door de kids

Het boekje is al lekker ingeburgerd en heeft al zijn vaste plekje tussen het speelgoed. Zusterlief die vond het ook zeer interessant ondanks ze bijna 4 jaar is zij wilde ook op de telefoon spelletje spelen maar dan wel in “ het boekje”. Zoals op de foto’s te zien is lieten we Levi lekker aan tafel spelen met z’n boekje. Hij zit daar graag omdat hij dan lekker rustig kan spelen zonder dat zijn zus het uit zijn handen grist! Ook is het superhandig om mee te nemen: je hoeft geen extra tassen mee te nemen om de kids te vermaken. Je mobiel heb je toch meestal bij je, dus nu ook altijd iets mee om mee te spelen. Zorg wel dat je batterij is opgeladen voor je de deur uit gaat. Dit voorkomt een hoop gedoe ;-) (tip: op de markt kun je voor weinig een oplader voor in de auto aanschaffen!) Helaas hebben we bijna geen foto’s kunnen maken van de App’s deze waren namelijk bijna niet te zien als er een foto gemaakt werd.

Eindoordeel

Wij willen Mamaplaats.nl bedanken dat wij deze kans kregen om te testen. Levi had namelijk mijn telefoon voordat we de test gingen doen op de grond laten vallen en dit uitte zich in een barst :-( maar met het boekje er omheen gaat het prima en hoef ik ook niet bang te zijn voor een nieuwe schade! Wij geven het boekje een 8 en waarom geen 10? • Het geluid niet te veranderen is zodra de telefoon in het boekje zit. • Als de telefoon in het boekje zit en toetsvergrendeling schiet erop dan moet je de telefoon weer uit het boekje halen het zou makkelijker zijn dat de toetsvergrendeling automatisch uitblijft tijdens deze App. Hij wordt voor de juiste leeftijdscategorie aangeboden Levi vond het erg interessant maar was ook wel weer snel klaar met spelen ik denk dat jongere kindjes het nóg interessanter vinden!

8.0
    8.0
    8.0
    8.0
    8.0

8.0
caroliene

caroliene

Ik ben een hele trotse mama van 2 hele lieve kindjes Linsey (3) en Levi (1). Nog niet getrouwd met papa maar dat staat zeker wel op de planning in de toekomst. Werken doe ik er ook nog gezellig bij, 28 uur in een parfumerie wat ik heerlijk vind om te combineren met ons drukke gezinsleven.

Wat ik niet wist over bevallen

Nu Jaé-Lynn 7 maanden is, lijkt het eeu... >

Hoe mijn man hoorde dat hij vader werd